Головна » Оренда і державні закупівлі » Державні закупівлі » ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ПРОЦЕДУР ЗАКУПІВЛІ «РОЗПОДІЛ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ» НА 2021 РІК

ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ПРОЦЕДУР ЗАКУПІВЛІ «РОЗПОДІЛ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ» НА 2021 РІК

ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ПРОЦЕДУР ЗАКУПІВЛІ «РОЗПОДІЛ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ» НА 2021 РІК

Обґрунтування  технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості

Оприлюднюється на виконання
ПОСТАНОВИ КАБІНЕТА МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
від 11 жовтня 2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів (зі змінами)

 ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ МЕДИЧНОЇ РАДІОЛОГІЇ ТА ОНКОЛОГІЇ ІМ. С.П. ГРИГОР'ЄВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"

Код згідно з ЄДРПОУ:  02012177

Україна, Харківська область, Харків, 61024, ВУЛИЦЯ ПУШКІНСЬКА, будинок 82

Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

 

Предмет закупівлі «Розподіл електричної енергії, код ДК 021:2015:65310000-9» (розподіл електричної енергії/із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії)  на 2021 рік,

Ідентифікаційний номер в електронній системі закупівель:

UA-2021-01-19-001186-а

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 934 166,76 грн. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом отриманої / наданої послуги з розподілу електричної енергії  (річного та місячного) за календарний рік (бюджетний період). Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.

При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився на підставі ціни (тарифу) на послугу з розподілу електричної енергії. Ціни (тарифи) отримані згідно з інформацією, оприлюдненою на офіційному сайті оператора системи розподілу (далі — ОСР) та регулятора (Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі — НКРЕКП, Регулятор)), який здійснює діяльність у Харківській області на дату визначення очікуваної вартості.

 

 

Нормативно-правове регулювання. Закупівля послуги з розподілу електричної енергії, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі регулюються та встановлюються Законом України «Про ринок електричної енергії» (далі — Закон), Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі — ПРРЕЕ), Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922), Кодексом системи розподілу, затвердженим постановою НКРЕКП України від 14.03.2018 № 310 (далі — КСР), Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженим постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 (далі — Порядок № 375), Кодексом комерційного обліку, затвердженим постановою НКРЕКП № 311 від 14.03.2018, та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.

Загальні положення. Пунктом 78 статті 1 Закону визначено, що розподіл електричної енергії — транспортування електричної енергії від електроустановок виробників електричної енергії або електроустановок оператора системи передачі мережами оператора системи розподілу, крім постачання електричної енергії. Статтею 45 Закону передбачено, що розподіл електричної енергії здійснюється оператором системи розподілу. Діяльність з розподілу електричної енергії підлягає ліцензуванню відповідно до законодавства. Оператор системи розподілу надає послуги з розподілу електричної енергії на недискримінаційних засадах відповідно до цього Закону, КСР та інших нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії. Підтвердженням належності провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії є відомості, розміщені на офіційному вебсайті НКРЕКП у розділі: Електрична енергія  /  Ліцензування  /  Реєстри ліцензіатів (вид діяльності — розподіл електричної енергії).

 

Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (постанова НКРЕКП від 27.12.2017 № 1470) визначено, що місце провадження господарської діяльності — територія (або частина території) адміністративно-територіальної одиниці, де розташована система розподілу електричної енергії, що перебуває у власності ліцензіата та до якої приєднані електричні мережі споживачів, які живляться від мереж ліцензіата.

 

Постановою НКРЕКП №1446 від 16.11.2018 р. АТ «Харківобленерго»  видано ліцензію на право провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії у межах місць провадження господарської діяльності, а саме на території Харківської області в межах розташування системи розподілу електричної енергії, що перебуває у власності або господарському віданні (щодо державного або комунального майна) АТ «Харківобленерго», та електричних мереж інших власників, які приєднані до мереж ліцензіата (з якими укладені відповідні договори згідно з законодавством).

 

Оператор системи розподілу  повинен забезпечити надання послуги з розподілу електричної енергії на об’єкт замовника, який знаходиться за адресою м.Харків, вул. Пушкінська,82 та підключений до місцевих розподільчих мереж відповідно до вимог Кодексу розподільчих систем, технічні та якісні характеристики якої відповідають нормам чинного на території України законодавства, державним, міжнародним стандартам та вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля.

 

Обґрунтування технічних характеристик предмета закупівлі. Термін постачання — з 01.01.2021 р. по 31.12.2021 р.

Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг розподіленої електричної енергії. За одиницю виміру послуги  приймається кіловат-година, яка дорівнює кількості енергії, розділеної по мережах оператора системи розподілу в один кіловат протягом однієї години. Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб об’єкта замовника, враховуючи обсяги розподіленої / спожитої електричної енергії попереднього календарного року, становить 910000 кВт. год на 2021 р.

Клас споживача (за потужністю) — 2 клас. Ціна (тариф) на послугу з розподілу електричної енергії є регульованою та встановлюється НКРЕКП.

Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі. ОСР повинен дотримуватися затверджених Регулятором показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії та якості електричної енергії.

До якісних характеристик предмета закупівлі, зокрема, належать:

  • — надійність (безперервність) електропостачання;
  • — параметри якості електричної енергії, що розподіляється оператором системи розподілу;
  • — показники комерційної якості послуг оператора системи розподілу.

Згідно з пунктом 11.4.2 КСР надійність (безперервність) електропостачання характеризується кількістю, тривалістю перерв в електропостачанні та обсягом недовідпущеної електричної енергії.

Надійність (безперервність) електропостачання споживача характеризується такими показниками:

  • 1) індекс середньої тривалості довгих перерв в електропостачанні в системі (SAIDI) розраховується як відношення сумарної тривалості довгих перерв в електропостачанні в точках комерційного обліку електричної енергії, у яких було припинене електропостачання за звітний період, до загальної кількості точок комерційного обліку електричної енергії;
  • 2) індекс середньої частоти довгих перерв в електропостачанні в системі (SAIFI) розраховується як відношення сумарної кількості відключених точок комерційного обліку електричної енергії, у яких було припинене електропостачання внаслідок усіх довгих перерв в електропостачанні протягом звітного періоду, до загальної кількості точок комерційного обліку електричної енергії;
  • 3) індекс середньої частоти коротких перерв в електропостачанні в системі (MAIFI) розраховується як відношення сумарної кількості відключених точок комерційного обліку електричної енергії протягом звітного періоду до загальної кількості точок комерційного обліку електричної енергії;
  • 4) розрахунковий обсяг недовідпущеної електроенергії (ENS) розраховується як сума добутків кількості точок комерційного обліку електричної енергії, у яких було припинене електропостачання, на тривалість довгої перерви та на середнє споживання електроенергії на відповідному рівні напруги.

Якість електричної енергії характеризується фізичними параметрами поставленої споживачу електричної енергії та їх відповідністю встановленому стандарту. Якість електричної енергії забезпечується ОСР під час надання послуги з розподілу електричної енергії відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI КСР, параметри якості електроенергії в точках приєднання споживачів в нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (далі — ДСТУ EN 50160:2014).

 

Основні показники якості електричної енергії визначені у пунктах 11.4.7–11.4.12 глави 11.4 розділу XІ КСР. 

 

Стандартна номінальна напруга Uн для мереж низької напруги загального призначення має значення 220 В між фазним і нульовим проводом або між фазними проводами:

— для трифазних чотирипровідних мереж: Uн = 220 В між фазним та нульовим проводом;

— для трифазних трипровідних мереж: Uн = 220 В між фазними проводами.

 

Зміна напруги не повинна перевищувати ± 10 % від величини номінальної напруги. Частота напруги електропостачання для мереж низької напруги має бути в межах, визначених пунктом 11.4.8 глави 11.5 розділу XI КСР.

 

Пунктом 11.4.4 КСР визначається комерційна якість надання послуг, яка характеризує якість відносин ОСР зі споживачем, зокрема дотримання встановлених цим Кодексом та іншими нормативно-правовими актами строків надання послуг та виконання робіт щодо:

1) приєднання до системи розподілу;

2) надання послуг з розподілу електричної енергії;

3) відновлення електропостачання та забезпечення належної якості електричної енергії;

4) питань комерційного обліку;

5) відповідей на звернення та скарги споживачів тощо.